2017. jan 13.

Futárlogika

írta: szaGértő
Futárlogika

Rendeltem egy cuccot, futárral. Valami tök új cég, nem hallottam soha a nevét, de hát a kereskedő döntése, hogy kivel dolgozik.

kengyelfutogyalogkakukk.gif

Jön az SMS péntek reggel, hogy délután fél 4 és 6 között jön a csomag. Péntek délután. Az irodába. A tököm akar ott ülni estig.

Hívom a futárszolgálatot, foglalt. Megint hívom, csöng, de nem veszik fel.

Harmadszorra sikerült, mondom, mit szeretnék, a megadott cím helyett pár utcával odébb, otthonra a cuccot. Ha lehet.

Erre mit mond a telefonos ember a szájával?

Ha módosítom a címet, akkor nem hozzák ki, cucc megy vissza, majd hétfőn hozzák. Otthonra. Hétfőn már az irodában fogok ülni. Akkor majd hétfőn módosítom a címet megint és kedden kihozzák az irodába? 500 méter különbség miatt sétáltatják száz kilométert?

Na nem baj, köszönöm nem kérem. De azért hazajöttem.

Hív a futár délután, mondom, nem ide, hanem oda, bocs. Futár mondja, semmi probléma.

Szállítás megoldva, jatt kiérdemelve.

Csak úgy mellékesen jelezném a tök ismeretlen futárcég vezetésének, hogy nem így kéne ismertséget szerezni.

Mert nem lesz jó.

Mármint nekik.

 

Szólj hozzá