Futárlogika
Rendeltem egy cuccot, futárral. Valami tök új cég, nem hallottam soha a nevét, de hát a kereskedő döntése, hogy kivel dolgozik.
Jön az SMS péntek reggel, hogy délután fél 4 és 6 között jön a csomag. Péntek délután. Az irodába. A tököm akar ott ülni estig.
Hívom a futárszolgálatot, foglalt. Megint hívom, csöng, de nem veszik fel.
Harmadszorra sikerült, mondom, mit szeretnék, a megadott cím helyett pár utcával odébb, otthonra a cuccot. Ha lehet.
Erre mit mond a telefonos ember a szájával?
Ha módosítom a címet, akkor nem hozzák ki, cucc megy vissza, majd hétfőn hozzák. Otthonra. Hétfőn már az irodában fogok ülni. Akkor majd hétfőn módosítom a címet megint és kedden kihozzák az irodába? 500 méter különbség miatt sétáltatják száz kilométert?
Na nem baj, köszönöm nem kérem. De azért hazajöttem.
Hív a futár délután, mondom, nem ide, hanem oda, bocs. Futár mondja, semmi probléma.
Szállítás megoldva, jatt kiérdemelve.
Csak úgy mellékesen jelezném a tök ismeretlen futárcég vezetésének, hogy nem így kéne ismertséget szerezni.
Mert nem lesz jó.
Mármint nekik.