2019. okt 31.

Elektronikus jegy

írta: szaGértő
Elektronikus jegy

A BKK és a MÁV is bevezette a mobilalkalmazással megvásárolható elektronikus jegyet.

bkk_ejegy.jpg

Mintha ugyanaz az ember találta volna ki: Az utas felelőssége, hogy működjön a mobilja, fel legyen töltve, legyen térerő.

Ha nem működik valamiért, megbüntetik, és extra rohangálást és ügyintézést igényel.

Emellett, ha a vonattal valami baj van, késik, nem indul, leszakadt a vezeték, vagy a BKK villamosának kilukadt a keres, bármi, akkor jön a "szíves türelmét és megértését köszönjük" duma, a vis maior-ra hivatkozás, és a kártérítési igények lepattintása.

Ha nekem kell rohangálni bemutatni az e-jegyet, ugyanúgy kár ér, utazni kell, szívni kell, várni kell.

És a MÁV és a BKK elektronikus jegyéhez is meg kell adni valamilyen igazolvány számát, amivel igazolom magam.

Érdekes, hogy ha SMS-ben fizetem ki a parkolásomat, ott nem kell kitenni a mobilt a szélvédő mögé, a rendszám alapján le tudják kérdezni, kifiezttem-e a parkolásomat.

Vajon a BKK és a MÁV miért nem volt képes megoldani azt, hogy az igazolványom számát bepötyögve a rendszerbe, visszaböfögi, hogy van-e jegyem?:Az összes kallernél van erre eszköz, a vasúti papíralapú jegyek QR kódját azzal olvassák le. Feltételezem, a BKK ellenőröknél is van eszköz, de ha nincs, vegyenek.

Valahogy ennél a két cégnél az ügyfél érdeke mintha tiltólistán lenne. Ráadásul a büntetőcetlik kiállítása több időbe telik, mint egy igazolvány számának bepötyögése. Ha pedig a kallernál nincs térerő, és az utas azért nem tudja bemutatni a jegyét, mertt nála sincs, akkor vajon m iért az utas a hibás?

Uraim, gondolkodni, gondolkodni!

Ha pedig nincs önöknél kellő szellemi kapacitás e bonyolult probléma megoldására, szívesen felajánlom a segítségemet, a számlázási címüket simán megtalálom az interneten.

Szólj hozzá

igazolvány MÁV BKK e-jegy