2016. feb 01.

Lesz egy matricám

írta: szaGértő
Lesz egy matricám

Ezért nem vagyok alkalmas eladónak. Én csak annyit mondtam volna: nem lesz, takarodj.

matrica.png

Vannak ilyen szavak is a magyar nyelvben, mit például: kérem, köszönöm.

Miért nem lehet azt mondani: kérek egy matricát, köszönöm. Fáj? Jól esik lenézni azt, aki a pult mögött áll? Miben vagy különb nála?

Kedves autós, aki előttem álltál a sorban a maglódi benzinkúton, január 31-én délután! Neked is jobb napod van, ha normálisan szólnak hozzád. Lehet, hogy te autóval érkeztél a kúthoz, aki meg kiszolgált csupán biciklivel. De mi lenne veled, ha ő nem érkezett volna meg a biciklijével? Állnál az üres pult előtt, csodálkozva?

Ne nézd le az embertársaidat, akik olyan munkát végeznek, amit te nem végeznél. Tanuld meg, hogy mindenki jó valamiben. És egyszerűbb, szebb az élet, ha egymásnak egyszerűbbé és szebbé tesszük.

Így hát kérlek, bánj emberként azokkal is, akik téged kiszolgálnak. Köszönöm.

Szólj hozzá