2016. ápr 19.

Szivatás orvos módra UPDATED

írta: szaGértő
Szivatás orvos módra UPDATED

Úgy alakult, hogy a gyereket elvittem a háziorvoshoz, aki azt mondta, igy irány a Semmelweis Gyermekklinika, most.

Ilyenkor az ember beül az autóba, és megy.

orvosi_veny.jpg

Ha az ember orvoshoz megy, főleg, ha olyan helyre, ahol még nem volt, nyilvánvalóan nem tudja, merre hány méter. Ilyenkor azoknak az embereknek kellene érteni a helyi eljárásokhoz, akik ott dolgoznak, nem annak, aki bezuhan egy beteg gyerekkel.

Ehhez képest egy tízperces vizsgálat négy óra hosszat tartott, úgy, hogy senki nem volt a váróban, aki ugyanoda várt volna.

Az első recepciós átküldött egy másik épületbe, a második recepcióshoz. Aki kérte a TAJ kártyát. Mondtam, nem volt alkalmam hazamenni érte, különben is, a beutalón rajta van, orvosi pecséttel, az minimum olyan hiteles, mint az eredeti gagyi nyomtatott karton. Ezen elmolyoltunk egy darabig, holott a TAJ alapján online lekérdezhető az összes adat, és ellenőrizhető. és mivel ragaszkodtam hozzá, végülis ilyen módon sikerült is validálni a TAJ számot.

A második recepciós igen paraszt stílusban beszélt, közölte, mondjam meg az igazgatónak a véleményemet, és amikor mondtam, hogy hívja ide, szívesen elmondom, nem kicsit sértődött meg. Szerintem nem merte felhívni...

Leküldött egy folyosóra, ahol az orvosi szobában senki nem volt. Amikor visszamentem megkérdezni, ilyenkor mi van, azt mondta, majd jönnek, várni kell. Pár óra múlva a dolgozóknak feltűnt mi a tökömet ülünk ott, kiderült, hogy nincs is rendelés, visszaküldtek az eredeti helyre (név szerint egy orvoshoz), ahol a név szerint megjelölt orvos (fél óra után) tájékoztatott, hogy ő csak több hónapos előjegyzésre dolgozik, az ilyen beutalóval a sürgősségire kell menni. 

Vissza az első recepcióshoz, aki ismét nem volt hajlandó a sürgősségire küldeni, csak némi asztalborogatás kilátásba helyezését követően.

Itt tíz perc alatt végeztünk.

Előtte négy órát vártunk és cirkuláltunk.

Namármost, két eset lehetséges. Az egyik az, hogy azok az emberek, akiknek az a munkája, hogy a lehető leggyorsabban orvoshoz jusson az ember, nem értenek a dolgukhoz. A másik lehetőség, hogy direkt szopatásból csinálták az egészet.

Én megértem, hogy kicsi a pénz, szar a meló, de erről én tehetek a legkevésbé.

És nem harcolni megy az ember az orvoshoz, hanem ellátásért.

A nagyobb bérért folytatott harcukat legkevésbé sem támogatja az, ha nap mint nap tízes nagyságrendben utáltatják meg magukat az emberekkel. Ugyanis innentől kezdve, akivel ezt megcsinálják, minimum vegyes érzelmekkel áll a dologhoz, mert a munkájukat ilyen minőségben végzők nem béremelést érdemelnek, hanem egy alapos seggberúgást. 

Vagy egy szép fehér borítékot. Benne egy cédulával. NEM NYERT.

UPDATE (2016.04.26):

Ma ugyanott, ugyanazokkal a dolgozókkal fél óra alatt végeztünk. Vagy olvasnak indexet, vagy valami történt.

Szólj hozzá