Informatikai tanácsadás kéne
Április óta meccselek a Magyar Postával.
Nem (csak) az a gondom, hogy egy sima mezei ajánlott levél ára már elérte az igen pofátlan 410 forintos összeget, hanem az, hogy töketlenek a fejlesztők.
Első alkalommal be kellett diktálni a cég adatait a számlához, adószámmal együtt. Akkor még nem volt adószám, az pár nappal később érkezett meg.
Amikor megvolt, kérte a rendszer, postásnéni be is körmölte ügyesen.
Azóta, a heti 4-5 postai jelenés alkalmával minden esetben elkérik az adószámot a számlához.
Tehát a cég nevét sikerült rögzíteni. A cég címét is. De az adószámát nem.
Valami alapvető probléma lehet a fejlesztőcsapatnál. Nem tudják, hogyan lehet egy létező rekordot módosítani, egy újonnan megadott adatot elmenteni. Lehet, hogy ott is olyan a létszámhiány, hogy a fejlesztők helyett már beugró takarítók ülnek a gép előtt.
És nem ez az egy probléma. Faszok a fejlesztők, ez van. De minden egyes alkalommal, amikor az ablaknál a néni kéri az adószámot, - és egy ideje nem vagyok hajlandó megmondani, keressék vissza - sértődötten beugat az alkalmazott. Ahol én vagyok az ügyfél, ő szolgál ki engem. És pofátlanul visszaugat, hogy nem ő tehet róla. Elhiszem. De ettől még ne érezze feljogosítva magát arra, hogy bunkó stílusban kioktasson.
Így hát ezennel felajánlom, hogy - megfelelő óradíj ellenében - elmagyarázom a postai rendszer fejlesztőinek, hogyan kell egy adatbázisban egy rekordot módosítani. És ha majd akkor is bekérik ötpercenként az adószámot, nem szólhatok egy szót sem, mert én leszek a hülye.
De addig legalább próbáljanak rendesen fizetni, jó informatikusaoknak.
És oktassák a néniket, udvariasságra.