2017. aug 18.

Informatikai tanácsadás kéne

írta: szaGértő
Informatikai tanácsadás kéne

Április óta meccselek a Magyar Postával.

magyar_fosta_logo2.jpg

Nem (csak) az a gondom, hogy egy sima mezei ajánlott levél ára már elérte az igen pofátlan 410 forintos összeget, hanem az, hogy töketlenek a fejlesztők.

Első alkalommal be kellett diktálni a cég adatait a számlához, adószámmal együtt. Akkor még nem volt adószám, az pár nappal később érkezett meg.

Amikor megvolt, kérte a rendszer, postásnéni be is körmölte ügyesen.

Azóta, a heti 4-5 postai jelenés alkalmával minden esetben elkérik az adószámot a számlához.

Tehát a cég nevét sikerült rögzíteni. A cég címét is. De az adószámát nem.

Valami alapvető probléma lehet a fejlesztőcsapatnál. Nem tudják, hogyan lehet egy létező rekordot módosítani, egy újonnan megadott adatot elmenteni. Lehet, hogy ott is olyan a létszámhiány, hogy a fejlesztők helyett már beugró takarítók ülnek a gép előtt.

És nem ez az egy probléma. Faszok a fejlesztők, ez van. De minden egyes alkalommal, amikor az ablaknál a néni kéri az adószámot, - és egy ideje nem  vagyok hajlandó megmondani, keressék vissza - sértődötten beugat az alkalmazott. Ahol én vagyok az ügyfél, ő szolgál ki engem. És pofátlanul visszaugat, hogy nem ő tehet róla. Elhiszem. De ettől még ne érezze feljogosítva magát arra, hogy bunkó stílusban kioktasson.

Így hát ezennel felajánlom, hogy - megfelelő óradíj ellenében - elmagyarázom a postai rendszer fejlesztőinek, hogyan kell egy adatbázisban egy rekordot módosítani. És ha majd akkor is bekérik ötpercenként az adószámot, nem szólhatok egy szót sem, mert én leszek a hülye.

De addig legalább próbáljanak rendesen fizetni, jó informatikusaoknak.

És oktassák a néniket, udvariasságra.

Szólj hozzá

fejlesztés bénázás töketlenség Magyar Posta Informatikai rendszer