Fordítva a lovon...
Egy helyi pizzériát ért kritika nemrég, a poszter szerint rágós volt a feltét, és amikor reklamált, elküldték a retekbe.
Na erre persze kiírta Facebookra. Jött is a válasz azonnal:
A helyesírástól most tekintsünk el, bár rettentően idegesít, ha valaki ennyire sikertelenül vett részt a nyelvtanórákon.
De a stílus bizonyítja a munkaerőhiány hátrányait.
Ilyen stílusban vevővel egyszerűen nem beszélünk.
A hetvenes években még nem voltak olyan következményei, hogy eleve közösségi oldalon osztja az észt vagy kiteszik oda a reakciót, ezért kisebb volt a veszélye. De manapság már percek alatt elterjed a híre, hogy mekkora seggfejek vannak az adott üzletben, és nyilván lehet máshonnan is rendelni.
Egy ilyen reakció alsóhangon százezres kárt tud okozni egy kisebb vállalkozásnak, bárhol az országban.
Magyarázza már el valaki, hogy fordítva ül a lovon az, aki ilyen vevőkezelést folytat...